пятница, 27 февраля 2015 г.

Лицар нескоренного покоління



                                                                         Я хочу правді бути вічним другом.

Дорогим для нас залишається ім’я Василя Симоненка.
Уже сьогодні шанувальники його таланту хочуть знати детальніше про життя і творчість поета.
      Василь Симоненко став для нас легендою. Нескорений, як Прометей, з гарячою і пристрасною натурою, непримиренний до ворогів українського народу, великий патріот своєї Вітчизни, щирий і добродійний, він увійшов у літературу як поборник правди і добра. Його творчість засяяла на небосхилі української  літератури яскравим сонцем, яке висвітлило вартісні скарби незборимого духу нашого народу. Так, 25 лютого в читальній залі бібліотеки – філії №14 відбувся День бібліографії: «Лицар нескореного покоління по бібліографічному нарису «Василь Симоненко: Україно, ти моя молитва…», де відбулась демонстрація тематичної полиці, присвячена 80 – річчю українського поета Василя Симоненка « Я для тебе горів український народе…»; представлено відео-аудіо-презентацію «Життя, мов спалах блискавки»;   презентація дайджеста - літературного портрета митця «Я для тебе горів, український народе…», де було надано слово викладачу  української мови школи  №13. Читачі з захопленням сприймали інформацію про життєвий і творчий шлях великого патріота своєї Вітчизни, поета Василя Симоненка. Захід було проведено бібліотекарем І категорії Кузовою І.С.

Комментариев нет:

Отправить комментарий