среда, 23 декабря 2015 г.

"Я Українець! Є у мене право"

23 грудня наша бібліотека спільно з Дніпровським  районним управлінням юстиції  в м. Херсоні провела правовий брейн- ринг « Я Українець! Є у мене право». На захід завітала й наша читач Комаренко Т.М. , яка присвятила себе юридичній справі майже 62 роки і до теперішнього часу працює нотаріусом. Присутніх вразила цікава автобіографічна розповідь Тетяни Миронівни  як правозахисника .
Присутні були ознайомленні з  історією виникнення права, роз’яснення щодо міжнародної організації ООН. Детально ознайомили з « Конвенцією про права дитини». Особливою була розповідь про права начальника Дніпровського районного управління юстиції  в м. Херсоні Конончук М. А. Також Дніпровським  районним управлінням юстиції  в м. Херсоні  було представлено слайд – презентацію « Я маю право», яка виявила неабиякий інтерес у присутніх. Цікаво були представленні права дітей в вигляді слайдів. 
 В теплій дружній і цікавій атмосфері було перейдено до проведення  брейн- рингу. Готуючись до брейн-рингу учням було надано домашнє завдання: створити команди, дати їм назви, обрати капітанів. Було створено 2 команди це «Адвокат» і «Феміда». В ході запеклої і цікавої боротьби перемогла команда « Адвокат», переможці якої були нагороджені подаруночками.

Захід дуже сподобався присутнім, які з заохоченням виявили інтерес до наступного заходу з правознавства. На заході були присутні учні 11 класу школи №13, всього було 15 присутніх. Правовий брейн – ринг було проведено в читальній залі бібліотеки – філії №14, бібліотекарем І категорії Кузовою І.С. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий