среда, 4 марта 2015 г.

Діалог-розповідь «Дорога до довголіття»




Здоров’я – найбільший дар природи. Людина отримала від природи надзвичайно досконалий організм прекрасної форми, з універсальною стійкістю до труднощів життя – холоду і спеки, ран і отрут, страхів і нервових потрясінь, голоду та захворювань. На жаль, не всі однаково наділені даром здоров’я. З роками здоров’я все слабше, а хвороб стає все більше. Кожна людина являє собою єдність двох протилежностей - здоров’я і захворювання.  На засіданні клубу «Древо 

пізнання» яке відбулося 4.03.2015 року  бібліотекар Бабенко О.В. розповідала читачам  про те що ,  абсолютно здорових людей дуже мало, більшість перебуває в так званому третьому стані – проміжному між здоров’ям та захворюванням. Організм бореться з захворюваннями, наслідки цієї боротьби залежать від величини резервів здоров’я. Формування здоров’я визначається способом життя людини і станом навколишнього середовища. В генотипі індивіду закодовані всі його спадкові ознаки.

 Однак для того, щоб вони виявилися у вигляді певних якостей організму і особистості, природних для біологічних та соціальних функцій, необхідні певні умови, які визначаються власне способом життя та зовнішнім середовищем. Для захисту організму існують корисні поради. Бібліотекар розповів про самі найголовніші поради : необхідно загартовувати свій організм, дихати свіжим повітрям, одягатися відповідно до погодних умов. Для укріплення нервової системи необхідно добре відпочивати, позбутися шкідливих звичок, виховувати уміння жити у злагоді з самим собою і своїм оточенням. Необхідно своєчасно лікуватися й ліквідовувати джерела інфекції, що знижують імунітет. До речі, для боротьби з весняною втомою слід уживати вітамінізовану їжу. По закінченні читачі прийняли участь у конкурсах таких як : «Корисна їжа», « Солодка порада другу» та інші. Вони з задоволенням ознайомились з тематичною полицею «За здоровий спосіб життя».


Здорова людина — це щаслива людина.
 Здоров'я — неоціненний скарб, який треба берегти!

Тематична полиця
«За здоровий спосіб життя !».

Комментариев нет:

Отправить комментарий